Před půl rokem mi volal klient, že mu praskla trubka ve zdi. Jak se to dá řešit na pojišťovně? No jednoduše. Přes asistenční služby v pojištění nemovitosti. 🙂 Zavolal jsem asistenční službu, sehnali mu instalatéra, přijel, opravil a odjel. A nechtěl žádné peníze… 🙂 Máme totiž smlouvu Domov Variant v Uniqa pojišťovně. Tam je limit 5.000 Kč na jednu pojistnou událost. Takže ke spokojenosti všech to dopadlo přesně tak jak má. Dobře 🙂 Pojišťovna pak proplatila i fakturu za zedníka, který díru ve zdi opravoval.
Na jaké události lze asistenční službu využít?
- Odbornou pomoc instalatéra, elektrikáře, sklenáře, plynaře, zámečníka apod.
- IT asistence (vč. obnovy ztracených dat)
- Opravy domácích spotřebičů vč. odvozu spotřebiče do opravny
- Asistence pro cyklisty (oprava defektu na kole)
- Kybernetická asistence (ochrana zabezpečení, pomoc při zneužití platební karty)
- Deratizace (hlodavci)
- Dezinfekce (mravenci a hmyz)
- Zabouchnuté klíče ve dveřích (kdo má na dveřích z venku kouli, ví o čem mluvím 🙂 )
Každá pojišťovna má své limity a jiný rozsah asistenčních služeb
- Uniqa ( domov variant) 5000 Kč na jednu pojistnou událost (neomezený počet za rok)
- ČPP (domácí asistence plus) 2000 Kč na jednu pojistnou událost
- Allianz ( urgentní asistenční služby) 7000 Kč ( max. 5x za rok)
- ČSOB ( 2000 Kč technická pomoc- 2x za rok, Spotřebiče 4000 Kč )
- SLAVIA (musí být sjednány nadstandard) 2000 Kč a maximálně 2x za rok
Závěrem
Pokud máte pojištění nemovitosti a domácnosti, zkuste si zkontrolovat rozsah asistenčních služeb. Ušetří Vám to čas, starosti a hlavně peníze.