Jak hlásit pracovní neschopnost zaměstnance na pojišťovnu?
Kdy to nahlásit?
Buď to nahlásíte až po skončení pracovní neschopnosti, nebo si necháte každý měsíc vyplnit formulář u lékaře a pojišťovna vám bude posílat pojistné plnění zálohově každý měsíc.
Co budete potřebovat?
1. Vyplněný formulář
Každá pojišťovna má svůj vlastní formulář, který si necháte vyplnit od lékaře. Na webu vaší pojišťovny se dá najít. Pokud nevíte jaký je potřeba, ozvěte se a pošleme Vám ten správný a aktuální.
2. Lékařské zprávy po celou dobu léčení
Choďte pravidelně na kontroly a berte si lékařské zprávy. Pojišťovna je bude chtít vidět.
3. Kopie OSSZ rozhodnutí o pracovní neschopnosti.
4. Číslo účtu
Kam má pojišťovna poslat pojistné plnění?
5. Údaje z pojistné smlouvy
Číslo pojistné smlouvy, rodné číslo pojištěného, adresa, telefon, email.
6. Nahlásit online
Vyberte si svoji pojišťovnu, budete přesměrováni přímo na stránku kam se to má nahlásit.